lauantai 4. helmikuuta 2012

Viimeinen viikonloppu ennen lähtöä.

OMG! Enää 4 päivää lähtöön!!! Tä viikonloppu on niin täyteen buukattu ohjelmaa...pitäisi nähdä mahdollisimman monta hyvää ystävää ja tietty perhettä ja sukulaisia....äitikin  tulee tänään Kosovosta käymään, jotta nähdään ennenkuin lähden. Tänään olisi myös tarkoitus käydä hyvästelemässä Turun yöelämä, jota mun ei kyllä tu olemaan yhtään ikävä!!! Sitten huomenna olisi tarkoitus tehdä pikainen visiitti Helsinkiin, yhden ihanan tyypin kanssa, ja sieltä palattuani saankin alkaa pakkailemaan.

Eilen aloitin kotona ns. "lattiasta kattoon" siivousprojektin, sillä mun yksi kaveri muuttaa tähän mun kämppään talonvahdiksi siksi aikaa kun oon poissa. :)  Tyhjensin laatikoita ja kaappeja kaikesta roinasta ja sulloin vaatteita matkalaukkuun ja IKEAn pusseihin. Pinosin läjän vaatteita pöydälle, jotka suunnittelin pakkaavani matkalle mukaan. Minullahan on muutto  Helsinkiin edessä, heti 2 viikkoa Intian reissun jälkeen. Eli hyvä jos saisi tavaraa nyt valmiiksi pakattua, niin ei tarvitse sitten muuta, kun vain kiikuttaa laatikot ja pussit uuteen osoitteesen.

before (joo äiti mä tiedän mitä ajattelet, kun katsot tätä, sorry!)

during 

during

tadaaaa, after

1 kommentti:

  1. hahaa.. mun pitäs ihan muuten vaan tehdä tuommonen tyhjennys omaan vaatekaappiin.. toi ylin kuva on meinaan just kuin mun kaapista :D

    -serkkusi ;)

    VastaaPoista